Mentenanța calculatoarelor Consiliului Județean costă 425.000 lei anul acesta

Consiliul Județean caută o firmă care să se ocupe de mentenanța și întreținerea sistemului informatic. Contractul este valabil până în 31 decembrie 2022, cu posibilitatea de prelungire cu patru luni și are valoarea de 425.000 lei.

Asistența tehnică, mentenanța și întreținerea sistemului informatic este necesară pentru cele cinci locații ale Consiliului Județean:

  • Sediul Consiliului Județean de pe Calea Dorobanților;
  • Centrul Național de Informare și Promovare Turistică de pe strada Memorandumului;
  • Direcția de Administrare a Domeniului Public și Privat al Județului de pe strada Alexandru Vaida Voevod;
  • Cluj Arena;
  • Centrul Zonal de Protecție Civilă de pe strada Aviator Bădescu.

“Prestatorul trebuie să asigure împreună cu personalul specializat al Consiliului Județean configurarea și funcționarea optimă a sistemului informatic al Consiliului Județean, să efectueze activitatea de service hard și soft asupra tuturor componentelor care alcătuiesc rețeaua astfel încât fiecare element component al structurii să funcționeze optim. Activitatea de service și asistență tehnică hard și soft se va derula sub directa îndrumare a personalului de specialitate desemnat de Consiliul Județean, care va coordona activitatea de prestare a service-ului”, scrie în caietul de sarcini.

În ceea ce privește timpul de intervenție pentru rezolvarea defecțiunilor, se stabilesc două grade de severitate:

Severitate 1 – o problemă care afectează funcționarea unuia dintre serverele Consiliului Județean sau o problemă legată de accesul la internet (timp de intervenție 30 de minute, timp de rezolvare maxim 2 ore).

Severitate 2 – o problemă care afectează funcționarea sistemului informatic, cum ar fi: stațiile de lucru, elemente active de rețea, conectică etc (timp de intervenție 2 ore, timp de rezolvare maxim 24 ore).

În urmă cu aproximativ o săptămână, Consiliul Județean a anunțat că va cumpăra tonere și cartușe în valoare de 215.400 lei. Achiziția este împărțită pe trei loturi. Contractul precedent a expirat la data de 31 decembrie 2021, fiind necesară încheierea unui contract nou, stocul din magazie fiind în curs de epuizare.

Potrivit documentului citat, achiziția de tonere și cartușe este necesară pentru funcționarea imprimantelor Consiliului Județean. În document se mai arată că obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor este următorul: listare, scanare, xeroxare, documente specifice pentru derularea în condiții bune a activităților în sectorul administrație publică.

Citește și:

După Boc care a trimis clujenilor 230.500 de scrisori în plic, Tișe cumpără tonere și cartușe de 215.400 lei ca să scoată la imprimantă documente și să facă copii xerox

Etichete:

Distribuie articolul:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole populare

Newsletter

Rămai la curent cu cele mai importante știri ale momentului.